Paramore Book Tag


Здравейте! Какъв по-оригинален начин да започна публикация!? Идеята да пусна пост свързан с любимата ми група дойде отдавна и тъй като в петък излиза петия албум на бандата сега е идеалния момент. Щом разбрах това бях нещо подобно на:
Не съм наред. Честно. Щом Paramore пуснаха първата песен от албума бях като пет годишно, на което му дават бонбони и шоколад. Не очаквах, но новото им звучене ми допада много. А сега направо към тага. Не знам кой е създателят му, но източника, който използвах е тук. Въпросите не са кой знае колко оригинални, но аз като един верен фен на Paramore ще публикувам този пост.


1.Tell Me It's Okay: Герой от книга, който заслужава щастлив край.- Без да се замислям много първото име, което ми идва на ум е Елин от "Стъкленият трон". Не съм прочела "Империя на бури", пазя се от спойлери, но естествено незнайно как разбрах, че края бил отвратителен. Но и без този финал Елин напълно заслужено заслужава щастливия си край. Тя е преживяла толкова неща през краткия си живот, има толкова голям товар на плещите си, а един тъжен за нея финал според мен би доказал какъв садист е Сара.


2.Brick By Boring Brick: Книга базирана на приказка.- И продължавам на вълна Сара Дж. Маас. "Двор от рози и бодли" е перфектния отговор , а и аз не съм чела кой знае колко книги базирани на приказки или легенди. Само си намирам оправдания да говоря за книгите на Сара, не ме винете.

Източник
3.Brighter: Герой, чийто голям опит е излязъл на върха.-  По-добър превод на въпроса като че ли не можах да измисля. Или с други думи може да се каже герой, който е доказал какво може много много ярко, че дори и целия обрат на книгата да промени. За тук не се сещам. Може би Нина от "Книжарница на колела" (в момента чета книгата). Все пак тя отвори собствена книжарница-каравана, а най-любимото й нещо на света са книгите и не би си представила живота без тях. Нина е обсебена от книги, наистина има голям опит с тях и сбъдна мечтата си да препоръчва заглавия на хората; в това е цялата идея на самата книга.


4.Interlude: Moving On: Книга, след която не сте могли да четете нищо друго.-"Хари Потър и
Орденът на феникса". Прочетох я март месец и следващата прочетена книга бе "Всичко Всичко" почти месец по-късно. Вярно, препрочитах и "Двор от рози и бодли", за да се подготвя за излизането на финала, но така и не я завърших. Та, за петата книга за Хари мога да кажа, че ме остави взираща се в една точка около 5 минути. След, което плаках, обсъждах с една приятелка случващото се и пак плаках.


5.In The Mourning: Книга, която ви е разплакала.-Освен "Хари Потър и Орденът на феникса"те
не са много. Помня, че на финала на реликвите една сълза се стече от очите ми. О, и за малко да забравя "Двор от ярост и мъгла". Сцената със супата все още помня ясно; беше прекалено емоционално, за да не покажа някакво чувство и дори се изненадах на реакцията ми. Рядко плача на книги. Трябва здравата да ме разтърси.


6.That's What You Get: Филмова адаптация по книга, която не харесвате.-След 10 минути чудене стигнах до извода, че не съм гледала много такива адаптации. Принципно не гледам много филми и сериали и ако седна ще е цяло чудо. Не харесвам "Здрач". Нито филмите, нито книгите. За сметка на това саундтракта към филма е страхотен, а и съдържа две песни на Paramore. Какво повече му трябва на човек?


7.Here We Go Again: Книга, която е клише.-Има прекалено много отговори на този въпрос. "Перфектната химия" е страхотен пример. Не е задължително да не харесвам книга клише, но романа на Елкелес не е от любимците ми. Та аз дори не прочетох цялата книга! Половината от вас ще ме намразят заради това, но всеки с вкуса си. Цялата поредица бе толкова хвалена и както винаги реших да видя за какво става дума. Е, не се оказа моята чаша чай.

Източник

8.Daydreaming: Книга, която искате да бъде превърната във филм или сериал.- Тук имам много какво да кажа. "Стъкленият трон"и "Двор от рози и бодли". Мисля, че първата би се харесала много на зрителите и ако екипа не се изложи би станал много популярен сериал. Правата и за двете поредици на Сара вече са закупени, а за трона дори има сценарий на първи епизод! Толкова съм развълнувана да видя как ще пресъздадат книгите на Сара и в същото време се плаша. Но имам добро предчувствие. Също така много искам да направят филми по поредицата "Кръвни връзки", но не вярвам да се случи. Те не довършиха дори филмите по Академията.. А имам усещането, че историята на Ейдриън и Сидни би се харесала много повече на зрителите.

А ето и първите два сингъла от албума на Paramore, който излиза на 12-ти май:



Всеки, който е фен на групата или просто желае да направи тага - нека се чувства поканен!
Поздрави!






























Коментари

Популярни публикации