Fan Art: Harry Potter


Вече официално мога да заявя, че любимата ми поредица е "Хари Потър". Вчера завърших поредицата и сега ме чака осми филм, както и "Фантастични животни и къде да ги намерим". Мисля също така да си разоря живота като умирам от глад, но купя всички книги от поредицата + допълненията. Това ще отнеме време, пожелайте ми късмет. И понеже сега съм нещо като обсебена от Хари искам да споделя някои фен артове и снимки, които наистина ми направиха впечатление. Лаптопа ми е препълнен с всякакви фен неща на различни поредици, както и мемета, и снимки на групи. Фендъите са нещо прекрасно.

П.П: Снимките ги имам благодарение на една приятелка, която ми затрупа съобщенията с тях. За това предварително се извинявам, че повечето нямат лого и не мога да дам мястото, от къде са намерени.



Това е един от любимите ми фен артове. Попаднах съвсем случайно на него от една група за книги. Много харесвам усещането, което ми доставя щом го погледна - залеза, Хедуиг, която си лети безгрижно (предполагам е тя) и "Хогуортс Експрес". Сърцето на Хари сигурно ще се пръсне от вълнение за новата година. А като си представя, че съм и аз там...Писмото ми определено е закъсняло с няколко години! Може би се е изгубило по пътя.




Обожавам Луна. Има ли въобще някой, който не я? Странното момиче от Рейвънклоу, което казва какво мисли без да се притеснява. Една от малкото, които наистина разбраха Хари. Любима героиня.


Това тук е от Pottermore. Общата стая на моя дом - Хъфълпаф. Нямаше как да не я включа понеже е толкова уютна и слънчева.



THE GOLDEN TRIO! Тези тримата имат най-добре изграденото приятелство, за което съм чела. Разбира се, имаха си своите мрачни дни, кавги и т.н, но те са една незначителна прашинка и само доказва колко силно е приятелството им. Винаги ще ми е приятно да се върна и да прочета ще веднъж за приключенията им.



Заради ето това съм емоционална развалина цял ден. Снейп е най-добре изградения персонаж в поредицата. А и не само в нея - един от най-добре изградените герои в литературата.



Отново... Този цитат! Толкова много исках да разбера за какво става дума, а ето че вече съм. И не ми става по-топло на душата, повярвайте.



Хърмаяни е една от най-любимите ми женски персонажи. Харесвам всичко в нея - Роулинг я е изградила невероятно. Но не само Хърмаяни, Роулинг изгражда персонажите си толкова реалистични, изпипва всичко до самия му край. Не знам какво търпение има тази жена, за да изгради този магически свят, историята и героите си. Всичко е направено идеално.



Тази снимка от зад кулисите на филмите е страхотна! Няма да мина без да споделя нещо подобно..



Тези двете: първото е толкова сладко, а.. второто: направено е толкова добре...самата атмосфера, която носи със себе си. И аз да рисувах така..


Нека си го кажа - случая с Хедуиг в седма част ме изкара от нерви. Рисунките са прекрасни, наистина. Хари е толкова щастлив тук..

Искам да завърша със снимка на "Хогуортс" - невероятна е! Идея си нямам какво повече трябва да кажа..само исках да споделя любими фен рисунки и да имам специален пост за Хари Потър. Може би ще направя още един, знам ли... Споделете любими неща свързани с поредицата в коментарите - ще ми е интересно да ги прочета!














































Коментари

Популярни публикации