MCR Book Tag


Когато видя две любими неща на едно място сякаш някой ми прави подарък. Книги и MCR..така де My Chemical Romаnce? Нещо прекрасно. Не съм голяма фенка на таговете, въпреки че съм направила няколко, които са ми се строили наистина интересни. А в този тук мога да говоря, както за книги, така и за My Chemical Roamnce. Както и да затрупам тага със снимки, които съм търсила из цялото интернет пространство.
Блогът, от който гледах въпросите е тук.

1.Demolition Lovers: Любима книжна двойка.- Първо искам да кажа, че това е любимата ми
песен от първия албум на групата. И така... Все още никой не е изместил Сидни и Ейдриън от "Кръвни връзки", а и не вярвам в скоро време да се случи. Тяхната история ми стопли сърцето и беше нещо невероятно. Едва ли има други двама, които биха си паснали толкова добре. Заради Сидни и Ейдирън съм плакала докато четох историята им понеже беше нещо толкова красиво.

2.To The End: Книга, която ще обичаш до края на дните си.- Има ли друга освен Хари Потър?
Мисля, че не. То е поредица де, но няма значение. Не, връщам си думите. Нещо повече от поредица е за мен, нещо, заради което стоях будна по нощите и изживях всеки един миг с героите.

3.My Way Home Is Through You: Книга от автор във вашата страна.- Планирам да чета съвременна българска литература, но все така не стигам до нея. В момента чета "Бай Ганьо", която е в задължителната литература, въпреки че съм я чела преди. Имам няколко проблема с книгата и не ми е много приятно изживяване да я чета, но..подлагам се и на това, какво да се прави.

4.Burn Bright: Книга, която няма да се поколебаете да изгорите.- Не! Никога не бих горила книга, това е равно на престъпление. Но понеже е таг и няма да го правя наистина казвам "Петдесет нюанса сиво" и другите от поредица. Повтарящ се отговор, но все още не мога да повярвам, че това подобие на книги измести Хари от класацията най-продавани книги.

5.Famous Last Words: Любим финал на книга или поредица.- Ето това, дами и господа, бих заявила, че е любимата ми песен на MCR. А това е меко казано понеже аз обожавам всяка тяхна песен. И все пак..тази е песен е толкова добра! А за отговора на въпроса...аз забравих, че това е книжен таг и всъщност трябва да говоря за книги, а не за самите песни. Но не мога да се стърпя! И все пак нямам любим финал на поредица. По-скоро бих казала кой финал не харесвам. Но това, което е случи със Снейп в края на "Хари Потър и даровете на смъртта" беше най-правилното, което можеше да стане. И преди да си помислите нещо, Снейп е любимия ми герой, но той изпълни дълга си и така му е много по-добре. Мога да говоря с часове по тази тема

6.Vampires Will Never Hurt You: Герой, който мразите.- Чак пък да мразя? Като се замисля всъщност има. И няма да изненада никого. Долорес Ъмбридж! Тази жаба я ненавиждам и го заявявам с гордост.

7.You Know What They Do To Guys Like Us In Prison: Герой, който е попаднал в затвора несправедливо.- Още като четох тага в другия блог първото име, което ми дойде на ум беше Роуз от "Академия за вампири". И няма да мина без да кажа, че това е една от най-любимите ми песни.

8.Sleep: Книга, която сте прочели преди лягане.- Албумът The Black Parade ми е любимия. И не мога да кажа, че имам любима песен, но тази и Famous Last Words ме докоснаха най-силно. Особено Sleep. Една от песните на групата, на които очите ми се насълзяват. Почти всяка книга съм завършила преди са си легна. Толкова са ми в главата, че не се сещам за отговор.

9.DESTROYA: Любима сцена по време на война.- Тук не съм сигурна дали преведох въпроса правилно. Или е така или любима война в книга? Наистина не съм сигурна и ако някой знае нека каже и ще го оправя. Битката за Хогуортс ми е любима. Беше толкова епично и емоционално! И изпълнено с напрежение. И ме накара да си поплача малко..
Destroya отново е една от любимите ми песни. Сякаш тага е пълен с такива песни (всъщност е нормално, след като е за MCR). И не харесвам Destroya заради онази част, въпреки че е толкова забавно. Песента е пълна със смисъл и съм сигурна, че ако не бяха феновете песента нямаше да е такава, каквато е всъщност.

10.The Light Behind Your Eyes: Една много болезнена смърт на герой.- Аз съм едно голямо бебе стане ли дума за книги и песни. На тази песен отново си излях очите и е любимата ми бавна песен на групата. Толкова е красива! И емоционална. А също емоционална беше смъртта на....не четете това ако не сте завършили Хари Потър....плаках на смъртта на Хедуиг, Доби, Дъмбълдор, Сириус и Снейп...всъщност за Снейп беше малко след това, но няма значение. Това бяха едни болезнени убийства, които няма да простя на Роулинг, въпреки, че да две от тях съм съгласна.

11.I Don't Love You: Книга или поредица, която първо сте заобичали, но след това намразили.- Поредицата "Саванти". Все още навлизах в книжния свят и бях наивна. Сега не искам да чувам за тази поредица.

Бонус въпрос:The World Is Ugly: На кой герой от книга или поредица ви напомня тази песен?: Този въпрос е добавен от мен. Исках да включа тази песен към тага понеже ми е една от най-любимите на MCR. И познайте какво? Отново съм плакала. Голямо бебе съм, наистина. И не защото текста е тъжен (той донякъде си е), а защото е толкова красиво поднесена песен.
 И понеже не знам какъв друг въпрос да задам към нея сложих този. Изслушайте я и кажете на кого ви напомня.
 Харесвам съобщението, което се дава в тази песен: че трябва да сме силни в този грозен свят, не трябва да се предаваме пред каквито и изпитания да сме подложени, че има някой специален човек в този свят за нас, който винаги ще е до нас. И самото съобщение на песента ми напомня на Сидни от "Кръвни връзки". И сякаш Ейдриън би й изпял тази песен, сякаш е неговото съобщение за нея...

Чак сега осъзнах, че отговорите ми не са много разнообразни и през повечето време говоря за Хари Потър, но пък какво? Прочетох книгите преди няколко дни още ме държат. Няма лошо да се говори за Хари..
И не знам кого да тагна. Не познавам хора, които и имат блог, и харесват групата. Но ако има такива и сте стигнали до края на поста - призовавам ви да го направите. Поздрави и So long and Goodnight!
















Коментари

Популярни публикации