Юли в музика и книги


Лято е, а аз толкова го чаках. Нямах търпение да изляза от класната стая. И сега какво? Нищо интересно нямам за правене. Спя, ям, излизам. И пак отначало. А си мислех, че това лято ще правя нещо щуро? Знаете това усещане, нали? И все пак още един месец се изниза и през него прочетох три книги и половина.

Най-сетне завърших Хари Потър и с гордост заявявам, че това ми е най-любимата поредица завинаги! Имам отделен пост за това, както и подготвям следващ. И в последния си пост доста говорих за Хари. Голяма мания по него беше, а и още продължавам. Този месец прочетох последните две книги от поредицата. А август планирам да прочета някое от допълненията, -най-вероятно "Фантастични животни и къде да ги намерим". Другата и последна книга, която прочетох бе "Целувка в Ню Йорк". Зимна книга в средата на лятото. Много приятна книжка беше, въпреки че не чета такива обикновено. Малко си и помечтах за любовта. Това не съм аз обикновено, не знам какво се случи с мен. Пробвах да се включа в 24-Hours Read-a-thon, но завърших само "Целувка в Ню Йорк" и прочетох 75 страници от "Четирите цвята на магията". Не харесвам читателските маратони, мразя да има думата "трябва да се прочете" някъде. Видя ли подобно нещо и бягам далеч. Но ми беше интересно колко материал мога да прочета за 24 часа и ето ми го резултата - книга и нещо отгоре. Не ставам за бързото четене и толкова. В крайна сметка "Четирите цвята на магията" се оказа с интересно начало и планирам да я завърша през август.
Не разбирам защо, след като вече веднъж сме изучавали "Бай Ганьо" трябва да го правим пак. В задължителната литература за 11-ти клас e и реших да я прочета отново. Исках да видя как ще я разбера няколко години по-късно. И изобщо не ми хареса. Не харесвам начина по който Алеко представя българина. Да, Бай Ганьо е българин, но не е българинът. Друг проблем с книгата е стила на писане на Алеко. Може би защото е стар, не съм сигурна. Но издържах книгата до половината и повече няма да се мъча. Ако беше написана по-добре можеше да я докарам до края.

Песните на ето тази група винаги ми доставят лятно настроение:


Вие какво четохте през изминалия месец?





















Коментари

Популярни публикации