Нека говоря на воля за My Chemical Romance или с други думи...MCR Tag

Защо да не затрупам блога си с постове за групата? Имам две любими групи, които винаги ще си останат такива и една от тях е My Chemical Roamnce (другата е Paramore). Макар и вече да не са група музиката им ще остане в историята и едва ли ще се появи друга група, чиито песни ще значи толкова за мен. А и сега съм в едно такова настроение, в което ми се говори за тях. И защо да не излея емоциите тук в блога, където му е мястото?
Въпросите видях от този клип. (и изобщо не съм прекалила със снимките)

1.Кога започна да слушаш My Chemical Romance?- Винаги съм знаела кои са те, но не разбирам защо не им станах фенка по-рано от 2014? Дори не бях разбрала, че са се разпаднали до деня, в който чух песента The Ghost Of You и си казах "Леле знам ги тези хора, но тази песен е толкова добра! Тегля си всичките им албуми". И после като видях, че 2013 е годината на разпадане..душата ми все още не е цяла.

2.Кой е любимия ти техен албум?- Колкото и клиширано да звучи любим ми е "The Black Parade". Нищо, че е най-известния им, има си причина за това. Албума е перфектен от началото до края и слушам ли го не искам да превъртам песни. Май това е единствения албум, който искам да изслушам до край. Втория ми любим е "Danger Days". Нищо, че не се пита за втори любим, аз да си кажа. Харесвам и двата прекалено много. Харесва ми и това как всеки албум има история, буквално стои история зад албум. Например "The Black Parade" разказва историята на пациент болен от рак, който умира и след смъртта си отива на този черен парад. И песните разказват историята на главния герой - пациента. Който между другото не е бил много добър човек.

3.Кой е най-малко любимият ти албум?- Ъм. Няма такъв. Мразя класациите, наистина. Когато трябва да се определят любими неща и така нататък.. За горния въпрос ми беше труден отговора дори. Всеки техен албум е много хубав и различен. "The Black Parade" е някак..най-много ме докосна. За това го определям като любим. Но другите..и те са хубави. Нямам най-малко любим.

4.Любима ера?- Danger Days. Всичко е толкова цветно тогава (косата на Джерард), харесвам историята на албума Danger Days и дори прочетох комиксите за него.


5.Първата песен, която чу от My Chemical Romance?- Вероятно е била Helena или Welcome To The Black Parade.

6.Любима песен на My Chemical Romance. - Ох, ето пак любими неща. Нямам само една. Ще кажа любимите си песни от всеки албум.
*"I Brought You My Bullets, You Brought Me Your Love"(2002): Honey, This Mirror...., Demolition Lovers.

*"Three Cheers For Sweet Revenge"(2004): You Know What They Do To Guys Like Us In Prison; The Ghost Of You, Helena, Cemetery Drive.

*"The Black Parade"(2006): Тук буквално обожавам всички песни. Но най-много ме докоснаха Sleep и Famous Last Words. Но този албум ми е любим и буквално всички песни са ми любими.

*"Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys"(2010): Същото като с горния албум. Но мисля, че най-добрата песен от албума е Sing. Абе целия албум направо. А и Vampire Money с цялата история за това как групата не харесва Здрач...обичам я. И Destroya е доста забавна песен.

*"Conventional Weapons"(2013): The World Is Ugly, The Light Behind Your Eyes и Boy Division.

Други песни, които харесвам (по-точно демота) са All The Angels и Not That Kind Of Girl.


7.Най-добрата коса на Джерард.- Добре това е малко странен въпрос. Но той си мени цвета на косата, както носни кърпички, така че.. Харесвам го най-вече с чера коса. И с червена. Дали помни реалния цвят на косата си?

8.Най-добрата коса на Франк.- Ами мисля, че я харесвам най-вече в периода на Danger Days албума. И защо няма въпрос свързан с Майки??

9.Любимо нещо от това да бъдещ в mcrmy (фен базата на групата)- Говори се, че в България има много техни фенове, но аз познавам само 3. И добре, че ги познавам, че да си изливаме болката взаимно. Иначе не знам..феновете на групата са малко странни със доста сериозно извратено сексуално мислене. Но любимо ми е да чета коментари - умирам от смях. И преди разглеждах мемета свързани с MCR щом ми беше скучно.

10.Любим текст от песен на My Chemical Romance?- Предупреждавам, че може да се олея тук.


A drink for the horror that I'm in,
For the good guys, and the bad guys,
For the monsters that I've been.
Three cheers for tyranny,
Unapologetic apathy,
Cause there ain't no way that I'm coming back again.

-Sleep

Can you see
My eyes are shining bright
'Cause I'm out here
On the other side

-Famous Last Words

If I could be with you tonight
I would sing you to sleep
Never let them take the light behind your eyes
One day I’ll lose this fight
As we fade in the dark
Just remember you will always burn as bright

-The Light Behind Your Eyes

11.Кое е любимото ти нещо свързано с групата?- Много харесвам начина, по който е възникнала бандата. Джерард присъствал на атентата от 11 септември в Ню Йорк. Имаше едно цяло интервю, в който говори за атентата през неговия поглед. И там казва, че през цялото време бил замръзнал на едно място и мислел за всичко около него - как хората имат близки в кулите и в какво се превръщал света. И след това решил да направи нещо смислено със живота си понеже буквално видял как изчезва пред очите му и колко кратък може да се окаже той. Нищо, че учел в колеж за изкуства, той решил да създаде музикална група, И да я разпадне след 12 години.

12.Виждал/а ли си ги на живо?- За жалост не. А и вече не мога понеже няма група.

13.Вярваш ли, че frerard е било истина?- Нека разясня за тези, които не са фенове. Frerard е шип името на Джерард и Франк. И не вярвам да са били наистина заедно, по-скоро е било сценично нещо си, за да радват феновете. А и аз не ги харесвам като двойка. Във всяка една фен група, която вляза е пълно с техни фенове и беше невъзможно да не науча какво е Frerard.

14.Любимо музикално видео.- На песните Famous Last Words и Sing. А и Helena има много хубаво видео.

15.Любим MCR merch?- Тази дума не съм сигурна как да я преведа. Но се надявам да знаете какво се има предвид - тениски, плакати, чаши, гривни..изобщо такива неща свързани с групата. И аз нямам голям избор - имам тяхна тениска, плакат и отделен плакат на Джерард. 

16.Любимо изпълнение на живо.-  Много харесвам целия концерт "The Black Parade Is Dead!", който може видите тук. Но изпълнението по-долу....аз нямам думи. Това изпълнение е изпълнено с толкова емоция. И пак моята слабост към бавните песни.. Но наистина харесвам целия концерт и ми се иска да съм там.. Ами ако взема времевата на Хърмаяни?
Друго изпълнение на Cancer, което също много харесвам е това тук.


 
                                             И този лайв харесвам..прекалено много. Предпочитам го пред студио версията на песента и веднъж прекарах 60 минути от живота си, слушайки точно това изпълнение. Познайте кой не искаше да чува песента седмици наред след това.

                            

17.My Chemical Romance промениха ли живота ти?- Ами..не. Групата е много важна за мен, но не са ми "променяли живота". Вярно, че някои хора слушат изпълнители, когато са в по-тежко състояние и музиката им помага. Но MCR са група, която..не мога да обясня. Харесвам ги заради самата им музика и хората в групата. И все пак, когато съм в по-особено настроение една тяхна песен веднага го оправя.

18.Слушаш ли новата музика на членовете на групата?- Да си призная не съм слушала
песните на Майки и Франк. Планирам, но все не стигам до там. За Рей не знам прави ли музика. Слушала съм албума на Джерард, който ми хареса. Песента Brother ми е любима.

19.Любим killjoy?- Нямам. Те всички са..добре де Party Poison (т.е Джерард). Иначе харесвам и Майки.

20.Какво мислиш за разпадането на групата?-Щом станах фенка първото нещо, което проверих бе историята с разпадането. Одобрявам го. Разбира се, като все фен бих се зарадвала ако се завърнат, но не го вярвам. Та историята е следната: Джерард е разпаднал групата, защото отново посегнал към алкохола и може би е изпадал в някакви състояния, знам ли.. Искал е да се оправи, заради семейството си. Или просто защото хората, които изпадат в депресия трябва да се оправят. Харесвам това, че не се е предал, а е продължил напред. И ако това е цената да няма група - така да бъде.

21.Едно нещо, което би казал/а на групата.- Вероятно ще припадна различа ли силуета само на един човек от групата. Сега сериозно. Аз съм много импулсивен човек - не планирам нещата, а импровизирам. Едва ли ще изпадам в истерии, че съм се срещнала с групата. Ще се държа така, както с всеки един човек. И думите ще дойдат..Може да им кажа "Благодаря за хубавата музика в тези днешни дни на шитава такава". Не знам.

Тагвам Любомира от С Книга в Ръка понеже разбрах, че и тя като мен е луда фенка. Дано се намират повече такива.


























Коментари

Популярни публикации